1997-1 : ashraf : kelahiran 1

... saya ashraf ...
... saya anak pertama ...

ni saya masa belum lahir...
dan ni saya di awal kelahiran...
tidur, lepas minum susu...


ni dah bangun...
dah nangis...


dah berak ... hahaha...

ni baru lepas mandi...
mama ... cepat pakai baju...
sejukkk...

ok ... dah siap dah...

ni pula dah boleh merangkak...

yeeaaa ... boleh merayau satu rumah...

ni mainan pertama saya...

ala ... yang ada loceng kat dalam tu...
bila goyang-goyang, loceng tu bunyi...


ooi ... jangan tengok orang mandi la...
sorry erk ... tak sempat nak sensored...

ni dah siap mandi...
tengah tunggu susu...
order tak sampai lagi...
hehehe...

burggg ... saya sudah kenyang...
mak aih ... bulatnya saya...

sama bulat tak dengan bola ni...
hahaha...
seronok la ... mainan dah banyak...

ok ... saya nak pergi ambil mainan lain...
bye...